Děkujeme za Váš zájem o naši službu komisního prodeje elektronických součástek.
Na následujících řádcích naleznete základní informace včetně odpovědí na často kladené otázky.
Jak probíhá komisní prodej?
Seznam položek, které byste rádi naším prostřednictvím prodali, zašlete emailem na adresu komise@ryston.cz.
Jednotlivé položky odborně posoudíme a vybereme ty, o které bychom měli zájem.
Tyto položky následně zašlete na adresu naší firmy.
Jejich přijetí písemně potvrdíme. Provedeme vstupní kontrolu zaslaných součástek a umístíme je na náš ISO certifikovaný a dostatečně pojištěný sklad v Praze.
Následně je nabídneme potenciálním zájemcům z celého světa.
V případě jejich prodeje od nás na konci aktuálního měsíce obdržíte podklady pro vystavení faktury za prodané položky.
Jaké součástky lze nabídnout do komise?
Součástky pocházející z autorizované distribuce. Ideálně v původním balení výrobce se všemi štítky a s rokem výroby ne starším dvou let.
Lze nabídnout i starší součástky?
Ano, je to možné. Pravděpodobnost jejich prodeje je však nižší.
Za jakou cenu budou součástky prodány?
Vaše součástky prodáme za cenu v době prodeje na trhu obvyklou. Tato cena bývá ve většině případů nižší než původní pořizovací cena.
Je možné si stanovit vlastní prodejní cenu?
Ano, je to možné. V tomto případě součástky prodáme pouze za tuto cenu.
Jak dlouho je možné mít položky v komisi?
Není-li domluveno jinak, položky do komise přijímáme na dobu šesti měsíců.
Je možné požádat o zaslání položek zpět dříve?
Ano, je to možné.
Kolik činí provize za prodej součástek v komisním prodeji?
Poplatek za zprostředkování prodeje činí 25% z prodejní ceny. Například při souhrnném prodeji součástek za 10.000 Kč činí poplatek 2.500 Kč.
Další informace Vám rádi poskytneme na emailové adrese komise@ryston.cz, nebo na telefonním čísle: +420 225 272 444